Sunday, January 23, 2011

22/o1/11

date nie mmg da bejanggut pilih sebab nk ngedate..da bebulan xnampak bayang.haha. finally. ok,venue: s.alam banda besejarah.

tunggu punye tunggu,dia xsmpai2 lg.aku miscall ribu ribu xgak angkat.meset intan payung bagai tp xjawab gak.cehh.apebende lah dia buat.baju aku iron pun da amek 1 jam na gsok..xlicin2.ai, protes ke ape.mane nie mane nie?da janji jgn lambat.huh!geeram.

teettt
yes,bru dpt meset dri dia.
 "sy da spi.kua 1025 td.35 minit je.terer tak?spi tepat kul 11"
cehh..padahal janji na kua kul 9,spi kul seplo.xtere pun!
*geram sbb dia ase ta besalah

teettt
meset lg.
 "nie mesti ta mdi lg kan?sy tgu kt blok laki. cepat sikit,da lapau"
geram lg.perhhh ayat..igt ape.dari subuh tadi lagi aku eksaited. bgun punyela awal. siap call,meset suh die bgun. sukati je cakap aku bangun lambat.geget kang!ergh..geram geram. siapla japgi,bia aku membebel puas2.ok!idea hebat.

aku balas,da tgu kt cafe. 
sesampai je dia, terus jantung aku dupdap.*nebes
pandang je muke die,rase nk marah terus ilang.
so terus tesenyum sambil denga die eksplen nape lambat.
n kua ngn gumbira..muahaha
kuasa cinta kott..kahkah..
*bile kua besame jarang3 amek gamba besame.pelik!


notacicir: part balek ostel tu sumpa tak bes.haha..jgn nangess!

5 comments:

  1. ish.sape la dia tu kan?teruk betul la haha.
    geram betul.
    part balek tu jgn nanges la (*,*)

    ReplyDelete
  2. haha..sapelatu kan.
    hee..pat ending2 mesti la ade nanges2.
    nie sbb pgruh cie industan la nie.haha

    ReplyDelete
  3. tu la pasal..suka sgt tengok citer industan haha..sememeh jer nanges

    ReplyDelete