Sunday, January 23, 2011

psyyla dotdot

aku buat mende nie sampai ta mandi.delay. aku pun pelik nape aku eksaited sgt na design n buat mende2 nie. mungkin paleng logik pikir pun sebab utk bg kat org2 yg melekat di jantong ati aku..haha

aku taw santek santek..haha
nie utk pemeli n dotdot aku.


 gile gegerl. nak jugak wat kat enset.
oih,bukan tayang enset naa..bhahaha

nie yg aku paleng sayang.nie utk dia.oih sedare,jge elok2 okeng!!
tp yg belah kiri tu aku na dapliket banyak2..ukt pemeli n frenss aku.


notacicir: 
aku gile suke mende nie..meroyan taw ta!haha..luv u bebeh.tengs pade chuya sebab sediakan bahan2 die. sape na,pi beli kat cuya.die bebisnes mende nie skang.

geget ta macam itik...

3 comments:

  1. memang dah simpan elok-elok dah pun hee.
    tengs!! suh-weet

    ReplyDelete
  2. hehe..gune n simpan elok2 k lalink..haha suhweet la sgt.

    ReplyDelete
  3. haha promote ^^ -chuya

    ReplyDelete