Saturday, October 1, 2011

buku itu.

buku tu kadangkadang jahat.buku tu kadangkadang tak fikir perasaan orang.buku tu kadangkadang pemusnah hubungan orang.buku tu kadangkadang buat orang salahpaham.buku tu kadangkadang buat orang menangis.buku tu kadangkadang buat orang kecewa.buku tu kadangkadang burukkan nama.n buku tu kdangkadang buat orang rimas.aku tak mahu.aku tak mahu.aku tak mahu buku tu buat kau rimas.aku mahu kau hidup selesa.aku tak mahu.aku tak mahu.aku tak mahu buku tu buat kau salahpaham.walau puas aku terangkan perkara sebenar.aku tak mahu.aku tak mahu.aku tak mahu kau fikir aku perempuan jahat walau aku memang ada buruknya.aku tak mahu aku tak mahu.aku tak mahu nama kau buruk depan semua.sebab apa yg terjadi memang semua salah aku.salah aku.aku tak mahu aku tak mahu.aku tak mahu buat kau merana.aku tak mahu aku tak mahu.aku tak mahu meraih simpati.kerana aku yang salah.aku yang salah.bagi aku tanggung semua.betul.bagi aku.aku ikhlas.aku tak mahu aku tak mahu.aku tak mahu kau hidup derita.aku mohon Tuhan tolonglah makbukan doaku.beri kau kesejahteraan.beri kau kesenangan.ampunkan dosa kau.ampunkan dosa ku.sekarang buku tu tak mahukan aku.sebab aku dah sedih dengan sikap buku tu.nampaknya aku perlu pergi dari buku itu.buku itu akan rindu aku.aku rind juga.tapi aku pergi.untuk kebaikan orang.aku pergi.


notakimia:buku tu kadangkadang jahat.buku tu kadangkadang tak fikir perasaan orang.tp buku itu ada baiknya.buku tu pengerat silaturrahim.buku itu connecting people kata orang.

No comments:

Post a Comment