Saturday, September 17, 2011

mmga

tengs la kawankawan sebab beria pujuk aku pi mmga 2011. seronok jumpe member lame.siap ade yang tanya pasal relationship aku.oh yang itu memang bepeluh nak jawab.lastlast senyum je sambil ckap aku percayakan jodoh.haha.suke tengok member tengah bahagia.sedondon je semalam kan? *sambil tenyitenyit mate.. haha. aku suke mmga.buatla lagi tahun depan.aku pegi. takde partner pun takpe.ade rezki aku bawak hasben terus nanti pi mmga tahuntahuntahun depan. oh aku tak bawak kamera besar sebab payah nak jalan dengan kebaya nyonya nie.pinjam jela gajet kompak sapesape. xD



teman baikbaik aku.same tinggi kan? =.=''


notacicir: comel kan saye?tengs.ta sihat pun menten comel. HAHA. sapesape yang kate aku keding malam semalam, oh sory aku kurus jelah!haha. 



No comments:

Post a Comment